El Pedro Ferrándiz tornarà a emetre en pantalla gegant l'Espanya-Uruguai de la matinada del dissabte

El Centre de Tecnificació d'Alacant obrirà una hora abans del partit, que es disputarà a les 2.00, en el tercer encontre de la fase de grups del Mundial 2026.

Guardar

Retransmissió del Mundial
Retransmissió del Mundial
Afegeix AlicanteExtra.com com a font preferida de Google de forma gratuïta. Mantén-te informat amb les últimes notícies d'actualitat.
Activar ara

El Centre de Tecnificació-Pavelló Pedro Ferrándiz tornarà a oferir esta matinada, del divendres al dissabte, les retransmissions en pantalles gegants dels partits d'Espanya en el Mundial 2026 de futbol. En esta ocasió, el recinte acollirà el tercer encontre de la fase de grups, que la selecció espanyola s'enfrontarà a l'Uruguai a les 2.00 hores.

L'Ajuntament d'Alacant ha informat que el pavelló obrirà les seues portes una hora abans de l'inici del xoc per a facilitar l'accés dels aficionats. La cita esportiva se celebrarà en una matinada que, segons ha assenyalat el consistori, arribarà després del disparament dels focs artificials a la platja del Postiguet, previst per a menys de dos hores abans del partit.

La represa després de les Fogueres de Sant Joan

El regidor d'Esports, Manuel Villar, ha explicat que les pantalles gegants es tornaran a activar una vegada superats els dies grans de les festes de les Fogueres de Sant Joan. Segons ha indicat, l'espai municipal reprendrà així la retransmissió dels encontres de la selecció en este últim partit de la fase de grups, abans de l'inici de les eliminatòries.

"Alacant sempre es bolca amb la selecció espanyola i esta vegada no serà menys en esta matinada que serà llarga a la ciutat després del disparament del castell de focs artificials a la platja del Postiguet" ha comentat Villar, per a qui "l'Ajuntament posa a disposició dels aficionats la possibilitat de vore el partit en pantalla gegant en esta llarga matinada alacantina".

Villar ha vinculat la convocatòria amb la resposta de l'afició alacantina en el debut d'Espanya enfront a Cap Verd, disputat el passat dilluns, i ha assegurat que l'Ajuntament posa a disposició dels aficionats la possibilitat de vore el partit en pantalla gegant.

Una jornada amb seguiment en el pavelló

El partit davant l'Uruguai serà el tercer de la fase de grups per a la selecció espanyola i es disputarà abans de la ronda eliminatòria. L'obertura del recinte una hora abans es planteja amb l'objectiu de facilitar l'entrada dels seguidors durant eixa matinada a Alacant.